--------płonąca strzała---------
Elf podpala strzałe po czym precyzyjne trafienie podpala przeciwnika.
Obrażenia od płonącej strzały 25+precyzyjne trafienie podpala przeciwnika przez 2 tury zabierając 5hp
mana 20
---------Trująca strzała-------
Elf zatruwa strzałe po czym trafienie zatruwa przeciwnika.
obrażenia od trującej strzały 15+ Zatrucie zabiera 5 hp przez 3 tury jak i również atak wroga zmniejsza się o 15% przez 3 tury.
mana 20
--------podwójna strzała-------
Elf bierze 2 strzały i wystrzeliwuje je w strone przeciwnika. Obrażenia zwiększają sie o 2x
obrażenia od podwójnej strzały atak zwiększa się 2x
mana 25
--------krycie się--------
Przez 1 turę elf maskuje się po czym może się uzdrowić lub coś innego.
obrażenia od krycie się brak
mana 20
Czary tylko dla elfa
Offline