Ogłoszenie

Numer GG do twórcy gry: 11039778 GM Mietek jest jedynym GM

#1 2009-07-31 15:22:04

GM mietek

Administrator

Zarejestrowany: 2009-07-13
Posty: 88
Punktów :   

Początki gry

Witam w poradniku dowiecie się przede wszystkim o:
-Początek gry
-poziom i doświadczenie
-Rasy
-Czary
-Mana
-potwory
-uzbrojenie i potiony
-Złoto

1.Zaczynasz jako nikt bez żadnego wyposażenia. Na początek masz 10 punktów statystyk do rozdania. Punkty możesz dodać do:
-Witalność (odporność na uderzenia i magię co jeden punkt witalności obrażenia spadają o 2 )
-Zręczność(Zwiększa obrażenia strzał o 2% co jeden punkt. Również jeśli masz o 2x więcej zręczności niż inny możesz mieć 2 ruchy. Możesz to wykorzystać 2x w ciągu walki)
-Energia(zwiększa siłę ataków czarów tylko dla druida i maga co jeden punkt o 2% jak i również daje więcej many o 3 punkty dodaje manę dla wszystkich)
-Siła(zwiększa moc ataków co jeden punkt o 2%)
-Zycie(1 punkt zwiększa życie o 3 punkty)

Co lvl dostajesz 5 punktów statystyk. Uwaga lvl jedynie GM! Za to doświadczenie wy
Również proszę o pisanie tego w sygnaturze np. 23 siły obrażenia zwiększone o (i sumując procenty)
-------------------------------------------
Na początek posiadasz 100 hp i 100 many. Twoje umiejętności są początkowe czyli posiadasz tylko 1 umiejętność czyli atak. Zawsze pod sygnaturą piszesz swoje umiejętności ile masz statystyk i jaką rasą grasz na początek piszesz rasa:brak. Dopiero później będziesz mógł się zgłosić do np.magów oni dadzą ci zadanie do wykonania. Przykład

Umiejentność:atak,obrona,talent magiczny
Statystyki:
-Witalność 12 obrażenia zredukowane o 24% czyli od twoich obrażeń odejmi se 24%

-Zręczność 23 obrażenia zwiększone o 46% czyli zadaje X obrażeń

-Energia 53 czary są mocniejsze o 106% czyli moje czary zadają: I od myślników piszemy wszystkie czary jakie posiadamy i piszemy ile teraz wynoszą obrażenia.

-Siła 8 obrażenia zwiększone o 16% czyli daje X obrażeń

-Życie 14

rasa:Mag

Hp:243
Mana:437

Czary: mała Kula ognia (30 many) duża kula ognia (70 many) magiczna tarcza (40 many za obrone)

2.Poziom i doświadczenie
Za zabicie potwora lub bossa dostajecie doświadczenie zwane jako exp. Co poziom potrzebujesz coraz więcej doświadczenia. Exp można zdobyć za zabijanie potworów lub wykonywania misji tak zwanych Questów.
Również co poziom dostajesz 5 statystyk jak i 1 punk umiejętności. Za punkty umiejętności można szkolić się nowych rzeczy jak parowanie tarczą (obrona) posługiwanie się bronią magiczną (dzięki temu możesz nosić bronie magiczne np. kostur)

3.Do wyboru mamy 4 rasy. Każda z ras charakteryzuje się innymi umiejętnościami

------Rycerz------
Rycerz walczy mieczem jednoręcznym z tarczą lub dwuręczną bez tarczy. Wojownik potrafi zadawać ogromne obrażenia przeciwnikowi jak i również dobrze się bronić.Wojownicy również posiadają czary lecz nie tak potężne jak maga lub druida. Rycerze posiadają potężne zbroje które dobrze chronią ich przed atakiem.

http://img291.imageshack.us/img291/463/mup.png

------Elf----------
Elfy walczą ogólnie na dystans. Mogą posiadać łuk lub kuszę. Elf który dodaje dużo do zręczności może zadać cios krytyczny ,który posiada ogromną moc. Elfy posiadają mało czarów. Elf jest zwinny i szybki dlatego ktoś kto dodaje mało w zręczność będzie miał ogromny problem z trafieniem go.

http://img291.imageshack.us/img291/1887/muppp.png

-----Mag---------
Magowie do walki używają czarów ogólnie ofensywnych. Mogą walczyć ruszczką lub kosturem. Magowie mają wiele czarów od słabej małej kuli ognia do przywołania meteorytu. Magowie mają słabą odporność czyli jeden celny cios i mag może stracić ogromną ilość hp (zwłaszcza czy dodaje dużo do witalności).

http://img291.imageshack.us/img291/2213/mupppp.png


-----Druid------
Druidzi są najlepsi w walkach drużynowych. Potrafią leczyć towarzyszy i rzucać na nich czar który zwiększa ich atak lub obronę. Druidzi mają również czary atakujące lecz się są tak potężne jak czary maga. Druid może władać laską np. wężowa laska albo tak jak mag władać kosturem. Druid tak jak mag są mało odporni.

http://img291.imageshack.us/img291/5980/mupp.png

4.Czary są to ataki magiczne. Rodzai czarów jest wiele jak:
-czar wspierający drużynę np. zwiększenie ataku
-czary uzdrawiające
-czary ofensywne
-czary defensywne
-przywołania

Spis wszystkich czarów znajdziesz w zakładce Moce

5.Bez many nie możesz używać czarów. Mane traci się podczas używania czarów (im lepszy czar tym więcej spala many).

6.Potwory tak jak bossy są ogólnie do zdobywania doświadczenia. Żeby walczyć z potworem musisz napisać że chce walczyć z tym potworem w dziale Potwory i wybrać o jakiego ci chodzi.

7.Uzbrojenie służy do zwiększenia witalności magi itp. Przykładowo mam 20 witalności zakładam ciężką płytową zbroje to witalność zwiększa mi się o 5 punktów czyli mam 25 witalności. Spis uzbrojenia znajdziesz w zakładce Sklep

Potiony czyli eliksiry służą do:
-Odnowienia życia (nie całego! zwłaszcza ile potions daje życia)
-Odnowienia many (nie całego! zwłaszcza ile potions daje many)
-zwiększenie ataku lecz są skutki uboczne
-zwiększenia obrony

I wiele wiele innych

Zakup dokonuje się pisząc posta. Przykład:

Klient:
Zamawiam 5 małych potów pż za 100 złotych monet

Sprzedawca:
Twój zakup został dokonany prawidłowo

8.Złoto służy to kupowania przedmiotów itp. Waluta tak jak w Polsce zł.

Dziękuje za cierpliwe przeczytanie proszę zapoznać się ze wszystkimi tematami w dziale początki gry:)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.aktywnidziennikarze.pun.pl www.telekomgsm.pun.pl www.naszefantasy.pun.pl www.edumed.pun.pl www.recenzjegier.pun.pl