------Mała kula ognia-----
Mała kula ognia jest to ogień kumulący się w ręce po czym z wielką prendkąść żuca się kule ognia która podpala cel. Precyzyjne trafienie podpala przeciwnika po czym przez 3 tury bedzie tracił 5 hp.
Obrażenia od małej kuli ognia 30
koszt many 25
------Fala uderzeniowa-------
Fala uderzeniowa polega na skupieniu wiatru w ruszcze i uwolnieje jest po czym odypycha wroga.
Obrażenia od fali uderzeniowej 25
koszt many 25
------magiczna tarcza---------
Magiczna tarcza służy do obrony przed jednorazowym atakiem. Elf wystrzeliwuje w twoją strone strzałe a ty używasz magicznej tarczy a pocisk odbija się od tarczy.
obrażenia od magicznej tarczy Brak
Koszt: 15 (za jedną obrone)
------błyskawica--------
W ręce zbiera się duża ilość energi po czym rzucasz t ona przeciwnika po precyzyjnym trafieniu przeciwnik
jest niezdolny do ataku przez 1 turę.
obrażenia od błyskawicy 35
koszt many 30
-------Paraliż-------
Czar przydatny do sparaliżowania potworów jak i innych graczy. Dzięki temu czarowi przeciwnik nie rusza się przez 2 tury lecz jak zostanie uderzony wcześniej kończu się paraliż.
obrażenia od paraliżu 15
koszt many 30
-------Penetracja------
Bardzo przydatny czar który spala mało many. Dzięki tej mocy możesz podnieść np. kamień i wrzucić go o przeciwnika.
obrażenia od penetracji brak (przedmioty które uderzą w przeciwnika zabierają 25 hp)
koszt many 15
------magiczny pocisk--------
Dość potężny czar. Polega na zrobieniu w rece tornada pomieszanego z ogniem i prądem który z ogromną predkością zmierza w przeciwnika. Pocisk po dotknięciu ze wszystkim robi więlki wybuch.
obrażenia od magicznego pocisku 45
koszt many 40
Czary tylko dla maga
Offline